Friday, December 03, 2010

Mis on see...

(oktoober 2010 laulusõnad valmisid öösel. Sättisin ennast juba magama, tuba pime ja tekk üle pea, kuid laul trügis uneeelsesse maailma sisse ja lihtsalt pidin ta kirja panema. )

Ma eile nägin ühe naise silmi,
kes kiirustades maanteed mööda käis.
Ei näinud ta ei puid, ei põõsaid, pilvi…
Ta silmad nagu tühjust olid täis.

Ref: Mis on see, mis silma sära teeb?
Mis on see, mis voolama viib veed?
Mis on see, mis silmad tühjaks teeb?
Kes küll teab, kust viib õnne pole tee?

Ma täna nägin reipa plika pilku,
Ta uhkelt tuiskas mööda püsti päi.
Ta näole oli langend mitu salku…
Pilk terasena vahe, mulle näis.

Õhtu eel ma oma silmi peeglist nägin.
Neid sügavuti uurima siis jäin.
Polnud tühjust neis, seal oli teine vägi.
Jah, jälle armastuse radu rõõmsalt käin.

Homme ärevalt ma otsin kalli silmi,
et avastada, mis on peidus neis.
Mis näen neis, tean nii unes kui ka ilmsi…
Kui te ei näe, siis viga peitub teis.

No comments: